Wersja archiwalna 2013-07-18 12:46:33
Pułtusk
2013.07.18
Pułtusk:
Dostawa i montaż foteli kinowych w kinie Narew w Pułtusku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Kultury i Sztuki, Plac Teatralny 4, 06-100 Pułtusk, woj.
mazowieckie, tel. 23 692 84 21, faks 23 692 68 23.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.mckis.pultusk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
instytucja kultury.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli kinowych w
kinie Narew w Pułtusku.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy 181 sztuk fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych foteli kinowych wraz z montażem w kinie Narew w Pułtusku zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 2. Dostawa obejmuje: 181 sztuk foteli kinowych, transport oraz montaż zakupionych foteli w kinie Narew w Pułtusku oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania dotyczące jakości przedmiotu zamówienia: Fotele mają spełniać wszystkie wymagania do stosowania w budynkach użyteczności publicznej i salach widowiskowych. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, przede wszystkim zachowane muszą być wymiary przejść między rzędami i wzdłuż ścian. Wszelkie materiały, z których wykonane będą fotele, muszą spełniać wymogi odnośnych przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych oraz posiadać atesty potwierdzające spełnianie tych wymogów tj.: atest klasyfikacji ogniowej w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2 lub równoważnych wydanych przez uprawniony podmiot, atest klasyfikacji ogniowej w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 lub równoważnych wydany przez uprawniony podmiot, atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, atest wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 lub równoważny. Niniejsze atesty Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 4. Fotele nie mogą posiadać: miejsca na kubki, tacki, zagłówka, drewnianych lub plastykowych nakładek. 5. Kino Narew w Pułtusku nie posiada amfiteatralnego ułożenia foteli, ekran umieszczony jest na znacznej wysokości, a fotele w pierwszych rzędach są umieszczone w małej odległości od ekranu (patrz plan widowni - zał. nr 7). W związku z tym musi istnieć możliwość wyboru stałego kąta nachylenia oparcia fotela (w pierwszych rzędach będzie on większy, w dalszych odpowiednio mniejszy). Dostawca zobowiązany jest dostosować mocowania foteli do istniejących warunków technicznych (podłoga płaska, drewniana obłożona wykładziną). 6. Wymiary foteli: wysokość od 85 cm do 90 cm, szerokość fotela w osiach podłokietników od 50 do 53cm, szerokość podłokietnika od 6,5 cm od 9 cm, głębokość po złożeniu od 32 cm do 50 cm. 7. Grubość siedziska -minimum 10 cm, 8. Maksymalne obciążenie - 150 kg. 9. Ilość foteli w rzędach wg planu widowni zał. nr 7, rząd 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13 po 11 miejsc, rząd 2, 4, 6, 8, 10,12 po 12 miejsc, rzędy 14, 15, 16, 17 po 6 miejsc wg planu widowni zał. Nr 7, rząd 18 - 8 miejsc. Wszystkie fotele muszą być ponumerowane cyframi arabskimi. Dodatkowo skrajne fotele w rzędach po obu stronach muszą posiadać numer rzędu (sposób numeracji do uzgodnienia z Zamawiającym). 10. Tkanina obiciowa fotela -100% poliester z atestem na trudno zapalność oraz toksyczność o odporności na ścieranie min. 45.000 cykli Martindelea. 11. Kolor tkaniny nawiązujący do kolorystyki sali (ciemna czerwień - bordo), zostanie uzgodniony w terminie późniejszym z Wykonawcą na podstawie 5 zaproponowanych próbek, które wykonawca ma dołączyć do oferty. Kolorystyka wybarwienia elementów stalowych do uzgodnienia po podpisaniu umowy z wykonawcą. 12. Podłokietnik: materiał podłokietnika: dopuszczalny typ tego materiału to tworzywo sztuczne lub drewno, pomiędzy fotelami w każdym rzędzie musi znajdować się tylko 1 podłokietnik, podłokietniki nie mogą być podnoszone. Przestrzeń między podłokietnikiem, a siedzeniem fotela niezabudowana. 13. Materiałem wyściełania fotela nie może być skóra lub materiał skóropodobny. 14. Obydwie części fotela - siedzisko i oparcie - muszą być od siebie niezależne. Tapicerka nie może się marszczyć ani odstawać od pianki na całej swojej powierzchni. Poduszki fotela muszą być łatwe w demontażu i przeniesieniu w przypadku takiej potrzeby. Siedzisko i oparcie wykonane z profilowanych pianek odlewanych na zimno z zatopionym stelażem stalowym zawierającym sprężyny taśmowe z atestem wytrzymałości powyżej 100 tyś cykli. 15. Tył oparcia (osłonka) wykonany w wersji tapicerowanej, spód siedziska wykonany z tworzywa sztucznego. 16. Fotele winny posiadać grawitacyjny mechanizm składania siedziska z systemem cichego zamykania oraz siedziska pozwalające na łatwy demontaż i wymianę bez konieczności demontażu foteli. Zamawiający umożliwi wykonawcom zainteresowanym realizację zamówienia odbycie wizji lokalnej w kinie Narew w Pułtusku. Wizja lokalna odbywać się będzie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Wizja lokalna jest pomocna do ustalenia kąta nachylenia foteli w pierwszych rzędach oraz zapoznaniu się ze specyfiką sali. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, ani ofert częściowych. 18. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówienia uzupełniającego obejmującego dostawę i montaż 32
foteli kinowych.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.11.12.00-5.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2013.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
- Informacja na temat
wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy polegające na
dostawie wraz z montażem foteli do Sali, w tym co najmniej:
2 dostawy, z których każda
była o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł
Uwaga: Zamawiający stawiając powyższy
warunek nakłada na Wykonawcę obowiązek wskazania w wykazie i złożenia
poświadczeń, dotyczy tylko dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku wiedzy i
doświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2). Zamawiający uzna, że powyższy
warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, a Wykonawca gwarantuje należyte
wykonanie udzielanego zamówienia, gdy wykazane przez Wykonawcę dostawy wykonał
lub wykonuje należycie; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie
załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których
wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Jeżeli wykonawca
będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany
będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i
niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z
ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.4) Osoby zdolne
do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna
i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
- określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1) i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.3.2); - III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W
zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi
odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki,
opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których
autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie
zamawiającego;
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie, pod rygorem nieważności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i
Wykonawcy dotyczących terminu dostawy i montażu i terminu płatności. 2. Strony
dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany przepisów.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, Zamawiający może odstąpić od umowy
w terminie 1 miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W
takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu
wykonania części umowy
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mckis-pultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
MIEJSKIE CENTRUM KULTURY I SZTUKI ul. Plac Teatralny 4 06-100 Pułtusk.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 11:00, miejsce:
MIEJSKIE CENTRUM KULTURY I SZTUKI ul. Plac Teatralny 4 06-100 Pułtusk
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:
budżet MCKiS.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-07-18
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-18 12:46:33
- Liczba odsłon: 474
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: