Zainteresowani załatwianiem spraw w Miejskim Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku przyjmowani są w godzinach pracy Sekretariatu MCKiS 800 – 1600.
Ponadto sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą korespondencji (pocztą tradycyjną bądź elektroniczną). Sprawy telefonicznie – o ile jest to możliwe – są załatwiane bezpośrednio, a korespondencję po uprzednim zarejestrowaniu i konsultacji z Dyrektorem przekazuje się pracownikom odpowiednich działów do załatwienia wg kolejności wpływu i ważności.
Skargi i wnioski rejestrowane są w prowadzonej do tego celu ewidencji skarg i wniosków. Przyjmowane są przez pracowników Miejskiego Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku za pośrednictwem zgłoszeń telefonicznych, poczty elektronicznej, na piśmie oraz wnoszone osobiście w siedzibie. O sposobie załatwienia sprawy decyduje Dyrektor.
Prawa i obowiązki odwiedzających Miejskie Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku i korzystających ze zbiorów regulują instrukcje i zarządzenia wydawane przez Dyrektora.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2022-12-08 09:07:24
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-08 10:58:13
- Liczba odsłon: 667
- Historia dokumentu: