Pułtusk 10.07.2013 r.

Pułtusk: Dostawa i montaż foteli kinowych w kinie Narew w Pułtusku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 10.07.2013 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury i Sztuki, Plac Teatralny 4, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 692 84 21, faks 23 692 68 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckis.pultusk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli kinowych w kinie Narew w Pułtusku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy 213 sztuk fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych foteli kinowych wraz z montażem w kinie Narew w Pułtusku zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 2. Dostawa obejmuje: 213 sztuk foteli kinowych, transport oraz montaż zakupionych foteli w kinie Narew w Pułtusku oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania dotyczące jakości przedmiotu zamówienia: Fotele mają spełniać wszystkie wymagania do stosowania w budynkach użyteczności publicznej i salach widowiskowych. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, przede wszystkim zachowane muszą być wymiary przejść między rzędami i wzdłuż ścian. Wszelkie materiały, z których wykonane będą fotele, muszą spełniać wymogi odnośnych przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych oraz posiadać atesty potwierdzające spełnianie tych wymogów tj.: atest klasyfikacji ogniowej w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2 lub równoważnych wydanych przez uprawniony podmiot, atest klasyfikacji ogniowej w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 lub równoważnych wydany przez uprawniony podmiot, atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, atest wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 lub równoważny. Niniejsze atesty Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 4. Fotele nie mogą posiadać: miejsca na kubki, tacki, zagłówka, drewnianych lub plastykowych nakładek. 5. Kino Narew w Pułtusku nie posiada amfiteatralnego ułożenia foteli, ekran umieszczony jest na znacznej wysokości, a fotele w pierwszych rzędach są umieszczone w małej odległości od ekranu (patrz plan widowni - zał. nr 7). W związku z tym musi istnieć możliwość wyboru stałego kąta nachylenia oparcia fotela (w pierwszych rzędach będzie on większy, w dalszych odpowiednio mniejszy). Dostawca zobowiązany jest dostosować mocowania foteli do istniejących warunków technicznych (podłoga płaska, drewniana obłożona wykładziną). 6. Wymiary foteli: wysokość od 85 cm do 90 cm, szerokość fotela w osiach podłokietników od 50 do 53cm, szerokość podłokietnika od 6,5 cm od 9 cm, głębokość po złożeniu od 32 cm do 50 cm. 7. Grubość siedziska -minimum 10 cm, 8. Maksymalne obciążenie - 150 kg. 9. Ilość foteli w rzędach wg planu widowni zał. nr 7, rząd 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13 po 11 miejsc, rząd 2, 4, 6, 8, 10,12 po 12 miejsc, rzędy 14, 15, 16, 17 po 6 miejsc wg planu widowni zał. Nr 7, rząd 18 - 8 miejsc, balkon: rząd 1 - 15 miejsc, rząd 2 - 17 miejsc. Wszystkie fotele muszą być ponumerowane cyframi arabskimi. Dodatkowo skrajne fotele w rzędach po obu stronach muszą posiadać numer rzędu (sposób numeracji do uzgodnienia z Zamawiającym). 10. Tkanina obiciowa fotela -100% poliester z atestem na trudno zapalność oraz toksyczność o odporności na ścieranie min. 45.000 cykli Martindelea. 11. Kolor tkaniny nawiązujący do kolorystyki sali (ciemna czerwień - bordo), zostanie uzgodniony w terminie późniejszym z Wykonawcą na podstawie 5 zaproponowanych próbek, które wykonawca ma dołączyć do oferty. Kolorystyka wybarwienia elementów stalowych do uzgodnienia po podpisaniu umowy z wykonawcą. 12. Podłokietnik: materiał podłokietnika: dopuszczalny typ tego materiału to tworzywo sztuczne lub drewno, pomiędzy fotelami w każdym rzędzie musi znajdować się tylko 1 podłokietnik, podłokietniki nie mogą być podnoszone. Przestrzeń między podłokietnikiem, a siedzeniem fotela niezabudowana. 13. Materiałem wyściełania fotela nie może być skóra lub materiał skóropodobny. 14. Obydwie części fotela - siedzisko i oparcie - muszą być od siebie niezależne. Tapicerka nie może się marszczyć ani odstawać od pianki na całej swojej powierzchni. Poduszki fotela muszą być łatwe w demontażu i przeniesieniu w przypadku takiej potrzeby. Siedzisko i oparcie wykonane z profilowanych pianek odlewanych na zimno z zatopionym stelażem stalowym zawierającym sprężyny taśmowe z atestem wytrzymałości powyżej 100 tyś cykli. 15. Tył oparcia (osłonka) wykonany w wersji tapicerowanej, spód siedziska wykonany z tworzywa sztucznego. 16. Fotele winny posiadać grawitacyjny mechanizm składania siedziska z systemem cichego zamykania oraz siedziska pozwalające na łatwy demontaż i wymianę bez konieczności demontażu foteli. Zamawiający umożliwi wykonawcom zainteresowanym realizację zamówienia odbycie wizji lokalnej w kinie Narew w Pułtusku. Wizja lokalna odbywać się będzie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Wizja lokalna jest pomocna do ustalenia kąta nachylenia foteli w pierwszych rzędach oraz zapoznaniu się ze specyfiką sali. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, ani ofert częściowych. 18. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 20. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji min. 24 miesiące.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy polegające na dostawie wraz z montażem foteli do Sali, w tym co najmniej:

2 dostawy, z których każda była o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł

Uwaga: Zamawiający stawiając powyższy warunek nakłada na Wykonawcę obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2). Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, a Wykonawca gwarantuje należyte wykonanie udzielanego zamówienia, gdy wykazane przez Wykonawcę dostawy wykonał lub wykonuje należycie; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1) i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.3.2);
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy dotyczących terminu dostawy i montażu i terminu płatności. 2. Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany przepisów. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 1 miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mckis-pultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

MIEJSKIE CENTRUM KULTURY I SZTUKI

 ul. Plac Teatralny 4

 06-100 Pułtusk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

18.07.2013 godzina 11:00,

 miejsce:

MIEJSKIE CENTRUM KULTURY I SZTUKI

 ul. Plac Teatralny 4

06-100 Pułtusk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: budżet MCKiS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Dyrektor
Izabela Sosnowicz- Ptak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-10 11:57:20
  • Liczba odsłon: 174
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 70673]

przewiń do góry